fredrikalundahl.blogg.se/kopadesign

Jag säljer designer, mer om det kan du läsa här. Min riktiga blogg är FredrikaLundahl.blogg.se

All info om mina designer

Publicerad 2013-03-03 16:25:00 i Allmänt,

 
Här har jag samlat all information om mina designer.
Jag säljer hela designer för 50 kr/styck, headers för 25 kr. Har du över 250 dagliga besökare kan jag göra det gratis.
Designer endast till blogg.se/webblogg.se/blo.gg
 
Vad ingår?
I en hel design ingår allt helt enkelt. Header, bakgrund, sidomenyer, kommentarsfält, roliga koder och allt möjligt du kan komma på. 
 
Vad kan jag?
Jag jobbar i Photoshop elements 10 och kan där göra der allra mesta man brukar se i en design. Jag kan även erbjuda lättare animeringar, eller bilder som rullar i headern. Kom med önskemål på effekter, så tar jag reda på hur man fixar dem om jag inte redan kan dem.
 
Designer har jag hållt på med ett ganska kort tag, men jag har ändå hållit på och gjort så pass många att jag kan ge dig en nöjd-karanti. Jag jobbar efter en grundmall som jag sedan utformar efter önskemål.
Allt på min blogg är fixat av mig själv. Finns det någonting någorlunda genomförbart jag inte kan tar jag reda på hur man gör och sitter och knölar tills jag får till det.
 
Vad behöver jag veta?
Jag är tacksam om du vet på ett ungefär hur du vill ha det, eller om du kan länka några designer/headers som faller dig i smaken. Då blir det lättare för mig att göra en som du tycker om. Självklart skickar jag förslag tills du är nöjd.
Bestäm dig för ett färgtema.
Rita en slarvig skiss, länka eller försök beskriva. Jag kan såklart försöka med fria händer också.
Välj även ut några bilder du tror kan passa. Jag redigerar även bilderna innan jag använder dem.
Jag kommer skicka en hel del tester, frågor och förslag via mejl, så jag är tacksam om du kollar din inkorg lite då och då.
 
Hur lång tid tar det?
Jag hatar att arbeta under press, så jag fixar när jag känner att jag har tid. Normalt är jag klar inom en vecka, det beror också lite på hur effektiv vår kommunikation är. Är det kö tar det såklart lite längre til.
 
Hur betalar man?
Jag visar dig den hela designen genom en testblogg, därefter betalar du genom att sätta in pengarna på konto. Då jag fått dem skickar jag designen. Mitt namn kommer finnas (ganska litet) någon stanns, vill du inte ha det kostar det 25 kr extra.
 
Sugen? Släng iväg ett mejl till [email protected]
Lite smakprov på vad jag gjort:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela